Budući da svaka lokacija ima vrlo različite uvjete u pogledu mreže, radnog vremena i politika osoblja, sa svojim vlastitim SLA-ima, nije moguće pružiti jedinstvenu stopu naknade koja bi bila identična svugdje. Pregledajte naš Sporazum o razini usluge za svaku lokaciju. Imajte na umu da dajemo kredit samo za usluge koje se obnavljaju.
Pregledajte sve SLA razine
Pravila o povratu novca
Zadržavamo pravo konačne odluke o povratima, temeljem situacije i razloga za otkazivanje. Opće pravilo je da će naše osoblje posvetiti sve napore za rješavanje bilo kojeg problema na vašem serveru. Sva kašnjenja koja vas sprječavaju u korištenju servera će biti kreditirana, a problemi koje ne možemo riješiti će biti refundirani. Važno je napomenuti da će zahtjevi za povrat novca temeljem informacija koje su bile uključene u uvjete usluge ili jasno dostupne na našoj web stranici uvijek biti odbijeni. Najbolji primjer za to je ako ste kupili server koji je geo-lociran, a trebali ste server koji je fizički dostupan. Molimo da prije takve kupnje postavite upit našem osoblju podrške ako niste sigurni.
Opće smjernice za povrat novca
Nećemo izvršiti povrat ili kreditiranje u sljedećim okolnostima:
- Geo-lokacija ili greška u lokaciji
- Propust u postavljanju pitanja o prirodi naših usluga, ili o određenoj specifikaciji ili konfiguraciji.
- Prekid ili suspenzija računa zbog nepridržavanja naših Uvjeta korištenja.
- Prekid ili suspenzija računa zbog bilo kakve ilegalne aktivnosti.
- Promjena mišljenja
Vrijeme isporuke servera
Serveri se obično isporučuju između 1-3 radna dana od potvrde plaćanja*. Neke lokacije mogu trajati malo duže, osobito s lokacijama Tier 3-5. Dan vaše uplate ne računa se kao radni dan.
Možete ostaviti poruku za telefonsku i ticket podršku 24/7, 365 dana, međutim naše aktivno vrijeme je kako slijedi:
- Telefon: 10:00 – 18:00 po istočnoatlantskom vremenu (GMT -5), pon-pet
- Ticket: 06:00 – 22:00 po istočnoatlantskom vremenu (GMT -5), pon-ned
Naše glavno sjedište za podršku nalazi se u Montrealu, Kanada. Naši međunarodni telefonski brojevi nisu smješteni u tim zemljama, već su jednostavno lokalni brojevi koji omogućuju korisnicima iz naših najpopularnijih lokacija da nas kontaktiraju telefonom i izbjegnu međunarodne troškove. Iako nudimo telefonsku podršku, imamo više osoblja koje odgovara na tikete nego telefonske pozive i potičemo vas da koristite taj sustav za brže i detaljnije odgovore. Općenito, tehnički zahtjevi podrške trebaju biti upućeni putem e-mail/ticket sustava, jer većina telefonskog osoblja je uglavnom u prodajnom timu i imat će ograničeno znanje o tehničkim problemima, preusmjeravajući vas na ticket sustav na kraju. Imajte na umu da je naše osoblje ograničeno tijekom vikenda i praznika. Odgovori će se i dalje davati po redoslijedu dolaska, ali mogu potrajati malo duže za obradu, ovisno o broju zaprimljenih zahtjeva. Za bržu, cjelodnevnu podršku, možda ćete se htjeti pretplatiti na jedan od naših naprednih planova podrške.
*Plaćanje se smatra potvrđenim kada je provjera prijevare uspješno prošla. Većinu vremena to se radi trenutno. Zadržavamo pravo zatražiti dokaz identiteta ako primimo naznaku od jednog od naših procesora plaćanja da se transakcija čini lažnom prije nego što nastavimo s isporukom servera. Ovaj postupak se zaobilazi za povratne korisnike nakon jedne uspješne uplate.
Vrijeme odgovora na tikete
Sustav za tikete omogućen je 24/7. To ne znači da ćete dobiti trenutni odgovor. Tiketi se tretiraju po redoslijedu dolaska i posljednjeg odgovora. To znači da često “bumpanje” vašeg tiketa ponovljenim upitima može potencijalno usporiti vrijeme odgovora. Imajte na umu da se tiketi ne trebaju smatrati live chatom, i trenutačni odgovori su vrlo rijetki. Naše osoblje podrške najaktivnije je tijekom gore navedenih sati, ali često ćemo produžiti te sate kada za to postoji potreba.
Naknade za ponovnu instalaciju
Osim ako vaš server ne dolazi s jednim od naših upravljačkih konzola (ograničeno na određene europske lokacije), naknada za ponovnu instalaciju OS-a od $25 će se naplatiti prema našem nahođenju.
Licencije i upravljačke ploče
Kada kupujete server od Kuhade, imate mogućnost odabira Linux ili Windows instalacije, kao i mnoštvo upravljačkih ploča. Neki od tih dodataka imaju trošak vezan uz njih, dok drugi ne.
Opće pravilo:
- Ako se odlučite za Linux distribuciju, nema troškova za OS. Bilo koji dodatni troškovi su za dodatne ploče, koje će tada dolaziti s aktiviranom licencom.
- Ako se odlučite za Windows OS, plaćate za Windows licencu. Bilo koje upravljačke ploče koje odaberete obično dolaze bez licence, i morate te licence nabaviti izravno od izdavača ploče.
KUHADA Hosting paket Proces suspenzije
Kako biste izbjegli suspenziju, morate osigurati da sredstva na vašem računu ostanu iznad $0. Ako troškovi korištenja premaše stanje kredita na vašem računu, primit ćete upozorenje putem e-pošte, a faktura će biti generirana i imat ćete 48 sati da je platite prije nego što vaši VM-ovi budu suspendirani.
Prekoračenje propusnosti za KUHADA Hosting paket
Svaki KUHADA Hosting paket dolazi s unaprijed određenom količinom dopuštenog prometa. Prekoračenje propusnosti se naplaćuje po stopi od $0.05/GB.
Promet se obračunava na mjesečnoj osnovi, ali se izračunava po satu (temeljeno na 720 sati mjesečno). Ako zatvorite vaš VM usred mjeseca, vaša dopuštena količina prometa će se temeljiti na broju korištenih sati. Možete biti naplaćeni za prekoračenje ako vaša satna uporaba premaši dopuštenu količinu prometa. U svakom trenutku možete vidjeti vaš omjer korištenja u OnePanel-u.
Sljedeći odjeljak vrijedi samo za KUHADA Hosting paket
KUHADA Hosting paket uključuje sve virtualne strojeve kupljene prije uvođenja satnog obračuna. Ovi virtualni strojevi se upravljaju u izborniku KUHADA Hosting paket unutar OnePanel-a.
Prekoračenje propusnosti za KUHADA Hosting paket
Svaki KUHADA Hosting paket dolazi s unaprijed određenom količinom dopuštenog prometa. Počevši od 1. srpnja 2023., prekoračenje propusnosti će se naplaćivati po stopi
